Sew grow clothes designed to grow with your children and last more than one season. Vêtements pour se transformer en. Ropa para crecer en. Oдежда для выращивания в. Kleidung hineinwachsen.

Childrens blocks for sale?

Children blocks for sale?  If Growclothes is to become my business, rather than just an interest, I need to consider making some income from my work. So yes, I'm just putting it out there, testing the waters as it were, is there any interest?

 
I have been pondering this possibility this morning , as Dave wonders if the tree I am climbing and the limb I have chosen to go out on is going to bear any fruit and I can not assure him it will.

Are you familiar with the expression,

 " don't be afraid to go out on a limb because that is is where the fruit is."

I use that analogy a lot, as its apt for what I feel am doing, except I am not sure I am climbing the right tree, never mind the branch.



Kinder-Blöcke zu verkaufen? Wenn Growclothes ist mein Geschäft, und nicht nur ein Interesse zu werden, muss ich in Erwägung ziehen, ein Einkommen von meiner Arbeit.Ich habe heute Morgen diese Möglichkeit nachzudenken, wie Dave fragt sich, ob der Baum bin ich Klettern und das Glied Ich habe mich entschieden zu gehen, wird sich auf keine Früchte tragen, und ich kann ihm versichern, wird es nicht.Sind Sie mit dem Ausdruck vertraut,

  "Fürchte dich nicht, auf einem Bein, weil das ist, wo ist die Frucht gehen werden."

  Ich benutze diesen Vergleich viel, wie der apt für das, was ich fühle mich tue, außer ich bin nicht sicher, ich bin die Besteigung des richtigen Baum, egal der Branche.




I have been engrossed, in my first group of patterns. I want to issue them all at the same time and its taking a while as these things tend to do. But all the while I acknowledge that I am not trained, just an enthusiast with a mission. So there is this little voice in the back of my head which is saying maybe you are a tool maker, rather than a designer, the user of that tool. Does that make sense?  I will not know the answer to any of my questions till I have put something out there. My blocks have taken some time to draw, and are relaxed sizing, meaning that they are not a tight fit to the body.


Ich habe vertieft, in meinem ersten Gruppe von Mustern. Ich will sie alle zur gleichen Zeit und ihre dauern als diese Dinge zu tun pflegen erteilen. Aber all das, während ich erkennen, dass ich nicht trainiert, nur ein Enthusiast mit einer Mission. So gibt es diese kleine Stimme in meinem Hinterkopf , vielleicht sagen Sie ist ein Werkzeugmacher, sondern als ein Designer, der Benutzer dieses Tools sind. Heißt das Sinn? Ich will nicht wissen, die Antwort auf eine meiner Fragen, bis ich etwas löschte es. Meine Blöcke haben etwas Zeit, um zu zeichnen genommen und sind entspannt Dimensionierung, was bedeutet, dass sie nicht einen festen Sitz für den Körper.

Example of an adult shirt block
So what I am saying is I have children's blocks from 3 months to 7 years and I was wondering if there was a market for them?

online poll by Opinion Stage



And  I was wondering how I would package them, for instance:

Bodice, sleeve, and pants for an age

Bodice and sleeve for age group

Pants for an age group

PDF for home printing and or SVG  or other for use in inkscape or a CAD program

I am assuming that sewers would know how to use the blocks, would that be a fair enough assumption?

Would you be interested in these?
Any comments or suggestions would be greatly appreciated?

Example of an adult bodice and skirt block

 Also, was ich sagen will ist, ich habe Kinder-Blöcke von 3 Monaten bis 7 Jahren und ich frage mich, ob es einen Markt für sie? Und ich frage mich, wie ich sie verpacken, zum Beispiel:

Korsagen, Ärmel und Hosen für ein Alter

Mieder und Ärmel für die Altersgruppe

Hosen für eine Altersgruppe

PDF zum Drucken zu Hause und oder SVG oder andere für den Einsatz in Inkscape oder einem CAD-Programm

Ich gehe davon aus, dass die Kanalisation würde wissen, wie, um die Blöcke zu verwenden, das wäre eine faire Annahme genug sein?

Möchten Sie an diesen interessiert sein?

Anmerkungen oder Vorschläge würde sehr geschätzt werden?




Kind regards

Liz